الأربعاء، 25 مايو 2011

FeVereT Kaler~

Salamualaikum!!! Selamat petang sume!!
Camne nagn iman hari nie???  Baik?? Oke ke ko?? Bese le manusia nie iman memang kadang nek kadang turun~
Btol x??? tpi kite kene le cube perbaiki diri agar iman kte sentiasa bertambah…
Ok~ berbalik pade topic yg aku nak bincangkan kali ni adelah mengenai feveret kaler…
Hahaha..tetibe plak tadi mase kat bilek air aku bole terpikir pasal warna yang aku fanatic gler nie..
Kalo korang nak taw ape wrna kesukaan aku,kowang usha je wane blog aku..
Hehe.. wane pink r..!!
Ngee~ aku memang fanatic kot ngan wane pink..
Kebanyakan barang pribadi aku sumenye wane pink..
Contoh: hanset,purse, baju,sneakers...
Tambah2 aku nak pegi u nie, kebanyakan barang aku beli utk pakai kat sne adelah bertemakan pink!!
Hahaha.. lawak,sampai alat mandi nagn tempat tido pon sumenye wane pink..
Kalo bule da besar nnti aku nak pakai kete wane pink!!
Bole x?? kui3..
Sebut pasal wane pink sebab ape ek aku minat????
Maybe sebab wane tuh Nampak feminine kot..
Tapi ade je yg benci wane pink sebab wane pink tu Nampak macam gedik!!
Btol ke?? Gedik pon bole dilihat pade wane??? Hahahaha…
Bagi aku xdela…
Tak kesa le minat wane ape2 pon,,,
Janji kite minat wane tu takde le smpai menyalahi syariat..
Btol x??
Kowang plak minat wane ape??
Pink jugak?? Hijau?? Hitam??
Hehe.. shre r ngan aku!!!


هناك 5 تعليقات:

  1. aku sukerr gilerr kale hijauuuu ^^

    hahaha.

    mcm mane lah kau tga dok lam blik air pkir pasai kaler pulakk. haha

    ردحذف
  2. hahahah, x taw lak ko ske wane pink..
    kte minat pink cket setelah perkenalan ngn kak limah,, ahakz lawak r k.limah, bwk fen0mena pink kt d0m, smpai kte un kne jangkit..
    kte minat gk wane putih..
    wane biru...

    ردحذف
  3. @Ainnur afiffah..
    ne taw..
    bese le,,
    tgh mndi bole je berangan yg bukan2..
    hehehe

    ردحذف
  4. akak minat gak wrna pink... hopefully dapat beli beetle warna pink... hehehe

    ردحذف
  5. i like red the most sejak kecil lagi.tak pernah tukar.tapi sekarang mcm lebih kpd ungu pulak. ku rasa bersalah kerana mengkhianati warna merah. *sobsob*

    ردحذف

Kamsahamnida (terima kasih) sebab komen entry iqa.In sha allah iqa komen entry korg plak

 
♥ Copyright © 2014 reserved to Blog Iqa|Template Edited by Sharina ElyanasHaRiNa eLyaNa